dinsdag 23 juni 2009

Lombarde 2

Wegwerpfototoestel.










5 opmerkingen:

  1. Dank je wel, lieftallige Hanne♥
    Jullie waren dus op Linkeroever. De foto’s komen net op tijd voor mijn verjaardag (morgen). Maar zeg eens, wie is wie op de foto’s? Zijn je haren kort geknipt? Toch niet. Maar ook met de lange haren, ziet je anders uit dan op je o zo Zuiders profielfotootje? Ge zijt toch het mooi meisje rechts, naast deze met de bruine Bubikopf op foto n°1?
    Enfin, preciseer het me maar :D
    Ik verwacht tijdens deze zomervakantie nog veel meer mooie foto’s van je!
    Veel liefs,
    Nadia
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieftallige ♥Hanne♥,
    Dank voor je wensen. Nu weet ik het, Lombardzijde! Het verheugt me ook te ervaren dat je mijn Babygirl ♥Nikki♥ kent, zorg goed voor haar, verwen haar ;)
    Veel liefs,
    Nadia
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wist niet dat wegwerpcamera's zulke mooie kwaliteit was. echt super mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de 3de en 6de foto hebben een aantrekkelijke compositie Hanne, bij de 3de is da mss door marijke, maar bij de 6de hebde echt een leuke foto kunnen maken van een opzich moeilijk onderwerp (waarmee ik bedoel da de zee een typisch thema is waar veel foto's worden getrokken).

    Uw plan om fotografie te gaan doen lijkt me een strak plan.

    x

    BeantwoordenVerwijderen