maandag 23 februari 2009

Cold

1 opmerking:

  1. Lieve Hanne,
    Mijn “geheim” bestaat enkel uit goede smaakzin. Ik heb een reuze archief aan gepast fotomateriaal, weet WAAR en HOE te zoeken in “Google afbeeldingen” en Enissa maakt ook uitstekende amateurfoto’s. De foto’s moeten de gepaste “Aussage” hebben, “aussagekräftig” zijn, daar komt het volgens mij op aan.

    Mag ik ook je aandacht vragen voor de foto’s van Katrien. Ik vind dat dit meisje het verdient om aangemoedigd te worden. Schrijf je aub in als “regelmatige volgster” van haar blog. Dank dafür!
    http://dingiie.blogspot.com “Fotografie”

    Verder: wacht maar af, met de tijd komen er naast gedichten ook détailverhalen over Marguerite BERVOETS, want ik mag vrij gebruik maken van het manuscript “Nostalgie de vivre” van dhr. Shmiel Mordche BORREMAN.
    Veel liefs, xxx
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen