maandag 23 februari 2009

Mortsel

1 opmerking:

  1. Dag lieve Hanne,
    Geestdriftig (Begeistert!) ontdek ik nu ook je NIEBERDING PHOTOGRAPHIE BLOG. Ik heb al twee reacties geplaatst. Deze foto van Mortsel bevalt me heel goed.
    Ontdek ook eens KTRIENN, een nieuwe Blogger en moedig haar aan, naar mijn smaak en gevoel heeft ze talent. http://dingiie.blogspot.com Ktrienn PHOTOGRAPHIE
    En als het niet onbescheiden is een Niebderdingster♥ reactie in mijn blog zal zeker ook plezier doen!:)
    Woordje uitleg nog : bij “ volgers” van je blog staat nu een jeugdfoto van mij, maar in mijn profiel staat terug het klassieke Nadia Norden Portrait. Door “mijn profiel” zal je al weten dat ik deze zomer 60 jaar wordt, “Jonger dan je denkt”:)
    Veel liefs, xxx
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen